פסיכומטרי לדוגמא

במקרים רבים, עיון במבחן פסיכומטרי לדוגמה ופתירתו מסייעים להפחית את החשש של העומדים לפני הבחינה ולהבין בצורה טובה יותר במה מדובר. בנוסף, מבחן פסיכומטרי לדוגמה הוא כלי מעולה לתרגול לקראת הבחינה עבור מי שכבר התחיל ללמוד וזקוק לחומרי לימוד ברמת הבחינה.

פסיכומטרי מתחיל מפרק החיבור כ-30 דקות. כאן אנחנו נדלג על כתיבת חיבור ונעבור ישר לשמונה פרקים עם שאלות רב-ברירה. לכל שאלה תשובה נכונה אחת מתוך 4 תשובות אפשריות. סמנו את מספר התשובה הנכונה בדף התשובות.לכל אחד מהפרקים הללו הקדישו 20 דקות בדיוק. עם תום הזמן, המשיכו לפרק הבא גם אם לא סיימתם לפתור את כל השאלות. במידה והגעתם לתמרור “עצור” לפני תום 20 הדקות, המתינו עד שיעברו 20 דקות, ורק לאחר מכן המשיכו לפרק הבא. אין לעבור בין פרקים.

בחינת התנסות

דף סימון תשובות

פיתרונות לבחינה

חשוב שתדעו, בחינה פסיכומטרית היא אחת הבחינות הקשות בארץ שיש חובה להיבחן בה. כדי להצליח בבחינה ולקבל ציון פסיכומטרי גבוה מפעם הראשונה הכנו הבורכם קורס פסיכומטרי בשיטת ABL. אחרי הקורס שלנו 1 מתוך 3 מקבל ציון מעל 700.

קורס פסיכומטרי של סימפלקס

1 מתוך 3 מקבלים מעל 700 אחרי הקורס של סימפלקס. עכשיו יש גם הנחה עד 25% ועוד מלא הטבות מיוחדות. למידע נוסף על הקורס השאירו פרטים כאן

סימפלקס - השלמת בגרויות

אולי זה גם יעניין אותך

בגרות בפיזיקה
בגרות בפיזיקה

כל מה שצריך לדעת על השלמת בגרות בפיזיקה, כדי להצליח בגרות: בחירה מועדים: אחד בשנה יחידות: 5 בונוס: יש השלמת

קרא עוד »
בגרויות בלשון
בגרות בלשון

כל מה שצריך לדעת על השלמת בגרות בלשון, כדי להצליח בגרות: חובה מועדים: 2 (קיץ וחורף) יחידות: 2 בונוס: אין

קרא עוד »
בגרויות באזרחות
בגרות באזרחות

כל מה שצריך לדעת על השלמת בגרות באזרחות, כדי להצליח בגרות: חובה מועדים: 2 (חורף וקיץ) יחידות: 2 בונוס: אין

קרא עוד »